עיצוב משרדים יוקרתי

פעמים רבות שואלים אותי במה מתחיל עיצוב עסקים מנצח, ובתור מעצבת פנים המתמחה בעיצוב הסביבה העסקית,  אני תמיד עונה שההתחלה היא ברעיון אחד מרכזי. כאשר אנו מנסים להקנות לעסק מראה ייחודי, עליו להתאים למיתוג המרכזי של העסק ולשדר בדיוק את אותו המסר שמועבר ללקוח באמצעי הפרסום ובגישה הכללית של בית העסק ללקוח. ברוב בתי העסק יבקרו ספקים ולקוחות וכמובן שנראות בית העסק תיצור את הרושם הראשוני שייצרב בזיכרונם של הלקוחות והשותפים העסקיים.

עיצוב עסקים הוא עניין של מיתוג

בדיוק כפי שמיתוג הוא החוליה המקשרת בין כל המסרים של העסק, כך גם המרכיבים השונים בהם נעשה שימוש בתהליך של עיצוב עסק מתחברים למקשה אחת המשדרת קו תדמיתי אחיד. החזות הויזואלית של העסק אינה שונה משאר רבדי המיתוג שלו, ולכן צריכה להיעשות בהתאם למיתוג הקיים . עיצוב בית עסק נעשה בהתאמה לקו המוצרים שהוא מוכר או לשירות אותו הוא מעניק, מחזק את תדמית העסק ומייצר את האווירה הנכונה לקהל היעד שלו. המיתוג יבוא לידי ביטוי בצבעי הלוגו שיחזרו באלמנטים שונים בחלל, ברהיטים או אביזרים מעוצבים וכן, בשימוש בחומרים שמייצרים את האווירה המתאימה ומעבירים את המסרים של בית העסק באופן בלתי מילולי לכדי חזות אחידה אחת.לדוגמא: בעיצוב חנות למוצרי מזון אורגניים נעשה שימוש בחומרים טבעיים כעץ ובמבוק, נשתמש בצבעים שמעבירים מסר של צמיחה, רעננות והתחדשות (צבע ירוק למשל) ונבחר בגופי תאורה שייצרו אווירה רגועה שתעניק תחושה של בית, של ביטחון.

עיצוב משרדים יוקרתי

המשרדים המעוצבים הם חלק מתדמית החברה והמסרים שלה. לכן, חברה שמעניקה שירות ייחודי, או בעלת מותגים בעלי ערך גבוה, ראוי שמשרדיה יהיו מרשימים ומעוצבים בסטנדרט גבוה, כך שהאווירה המכובדת תעבור גם לעובדיה ולא פחות חשוב ללקוחותיה ולשותפיה העסקיים שמתארחים במשרדים.עיצוב משרדים יוקרתי יבוא לידי ביטוי ברהיטים שייבחרו למשרד. בדרך כלל הרהיטים יעוצבו במיוחד בהתאמה אישית למרחבי העבודה, ולא יירכשו בריהוט שמיוצר בפס ייצור סטנדרטי. העיצוב היוקרתי יבוא לידי ביטוי בבחירת החומרים ,לריצוף למשל, בדרך כלל ייעשה שימוש בחומרים טבעיים כריצוף שיש , אבן או פרקט עץ טבעי. מבחינה טכנולוגית ייעשה שימוש בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר. הטכנולוגיה העדכנית תבוא לידי ביטוי בגופי התאורה שייבחרו למשרד, במחשבים ובמסכי הטלוויזיה ברחבי המשרד ובכל אלמנט טכנולוגי שהעובד או הלקוח נפגש בו.לרוב ייעשה שימוש בצבעוניות רגועה  שמעניקים למשרד אווירה סולידית ומאופקת.

להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור