עיצוב משרדי הייטק

עיצוב פנים למשרד הייטק

עיצוב משרד הייטק מאופיין בדרך בקו עיצוב חדשני, מפתיע וצעיר. הוא מתאים לאופי החברה ולעובדיה שהם בדרך כלל עובדים צעירים ולכן נדרש עיצוב צעיר ומקורי.

חברות ההייטק מייצרות טכנולוגיות או שירותים מתקדמים ודינמיים ועיצוב המשרדים יהיה בהתאם. תכנון המשרדים בראש ובראשונה יתאים לאופי העבודה. כאשר מדובר בעבודה של תכנות , המצריך שקט וחשיבה פרטנית ,יוקצו למתכנתים חדרים פרטיים או חדרים המכילים 2-3 עובדים לכל היותר. לעומת זאת, כאשר מדובר על עבודה שמצריכה שיתוף וסיעור מוחות, יישבו העובדים בחלל של  OPEN SPACE  שבו יכולים העובדים לחלוק רעיונות, להתייעץ ולפתח ביחד.

מכיוון שמדובר על חברות דינמיות שכמות העובדים ואופי העבודה משתנה בטווחים קצרים יחסית, תכנון המשרדים יהיה בהתאם ויילקחו בחשבון שינויים עתידיים. למשל: חברה שעתידה לקלוט אליה עובדים חדשים שיישבו באזור ה OPEN SPACE , יתוכננו מראש מחיצות נפתחות לאזורי עבודה גדולים יותר ויילקח בחשבון סידור שולחנות שיוכל להשתנות בקלות, מבלי לפגוע במרחב העבודה הקיים.

משרדי היי טק אוהבים להפתיע ולחדש. לכל משרד הייטק אני מייצרת עיצוב אחר, בהתאם לדרישות החברה ולמסרים שלה. לדוגמא: באחת מחברות ההייטק שעיצבתי, התבקשתי להחדיר את הלוגו החדש של החברה באלמנטים עיצוביים שונים ברחבי המשרד. אחד האלמנטים הייחודיים שבחרתי לייצר היה קורות ירוקות (כצבעי הלוגו) שחוברו לתקרה לאורך כל המסדרון המרכזי של החברה, ייצרו פרספקטיבה מעניינת למסדרון הארוך והביאו לידי ביטוי בצורה מקורית את צבעי החברה.

העיצוב המודרני והצעיר ניכר בכל מרחבי העבודה של המשרד, גם באזורי הנוחות בהם המטבח ואזורים חברתיים שונים. המטבח יעוצב בהתאם לרוח החברה בעיצוב מודרני וחדשני, עם מראה שמזכיר בית קפה כדי ליצור זמן איכות לעובדי החברה שמבלים בדרך כלל שעות רבות בעבודה.

מקובל מאוד בעיצוב משרדי הייטק ליצור אזורי התרגעות שונים כחדרי “זולה” בהם יש אזורי ישיבה אלטרנטיביים, טלוויזיה, משחקי וידאו ואף חדרי פילאטיס ויוגה, שולחנות פינג פונג וכו’…. שום דבר לא מופרע מדי או מוזר מדי, בעיצוב משרדי הייטק כל רעיון מקורי ומפתיע תורם ליצירת אווירת העבודה המתאימה ומהווה השראה לעובדי החברה וללקוחותיה.

להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור