עיצוב משרד סטארטאפ

עיצוב משרדי סטארט אפ, הוא אחד מתחומי עיצוב משרדים המרתקים. היזמים הצעירים, מלאי אמביציה ויצירתיות, לא נרתעים מחדשנות ומאי ודאות ומכאן גם פתוחים לקבל רעיונות מקוריים ופורצי גבולות, גם בתחום עיצוב המשרד.

משרדי סטארט אפ נמצאים בתחילת דרכם, בדרך כלל התקציב העומד לרשות המשרדים מוגבל, ומכאן גם נובע הצורך במציאת פתרונות עיצוב שונים ולא יקרים.

לדוגמא: באחד ממשרדי הסטארטאפ שעיצבתי, הייתי צריכה למצוא פתרון לתעלת חשמל חיצונית שמטעמי תקציב בחרנו שלא לחצוב את החשמל בתוך הקירות. כדי להעלים את מראה תעלת הפלסטיק, בחרתי לצבוע את התעלה בצבע לוגו החברה ועל ידי כך יצרתי אלמנט דקורטיבי, מגניב ומעניין.

דרך נוספת לשדרג את החלל היא להשתמש באלמנטים שמדמים חומרים אחרים והם עצמם פחות יקרים. למשל, לחפות קיר בטפט דמויי בריקים היא דרך נהדרת לשוות לקיר מראה של קיר בריקים, הטפטים מחד מעשירים את החלל, ומאידך עלות החומר והעבודה של הטפט מגיעה לחצי מהעלות של החומר והיישום של בריקים אמיתיים.

את הדלתות והריהוט ניתן לשדרג באמצעות צביעה מחדש של חלק מהריהוט. צבעים, תמונות ומדבקות קיר יוצרים חלל רענן ומשקפים את רוח החברה.

מכיוון שמדובר על חבר’ה צעירים, מלאי אנרגיות, גם האווירה במשרדים צריכה להיות מדליקה ומלאת השראה. כחלק מיצירת סביבת עבודה מהנה ומעוררת, אני מוצאת פתרונות יצירתיים לזמן ההפסקות בין שעות העבודה המרובות מול מסך המחשב. כדורסל תלוי, לוח חץ וקשת, חדרי פילאטיס ויוגה או אפילו שולחן פינג פונג הם חלק מעיצוב המשרד הצעיר.

דוגמא למשרד סטארטאפ שעבר שינוי מהותי על-ידי שימוש בחומרים ופתרונות יצירתיים:

תעלת החשמל הפכה לאלמנט דקורטיבי שמקיף את מרחב העבודה

בחדר הישיבות , נצבע הקיר בצבע לוח מחיק וטפט בריקים תלת מימדי החליף יישום של בריקים אמיתיים

להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור