עיצוב משרד קטן

לאחר ביצוע של פרויקטים מוצלחים רבים בתחום של עיצוב משרדים קטנים,  צברתי ניסיון רב ומספק ליצירה של סט טיפים ועצות שיכולים לשמש אתכם בצורה שתאפשר לכם ליצור את העיצוב עליו חלמתם בעצמכם. בעמוד זה תמצאו מספר טיפים ועצות בהם תוכלו להיעזר בעת העיצוב המחודש שתעשו למשרד שלכם, ואם בכל זאת בחרתם לעשות זאת בצורה מקצועית, אני כאן בשבילכם, בכל שלב של הדרך.

עיצוב משרדים קטנים – חלל קטן, אפשרויות רבות

בעיצוב חלל קטן, מושם דגש רב על תכנון חלל אופטימאלי, ניצול מרחב העבודה בצורה מקסימלית ומאידך שמירה על מרחב עבודה נוח ומרווח.כאשר עוסקים בתחום של עיצוב משרדים קטנים, נדרשת יצירתיות גבוהה לתכנון מרחב עבודה פרקטי שעונה על כל הדרישות הפונקציונליות של בעלי המשרד. מרחב העבודה כולל אזורי עבודה פרטיים לצד אזורי עבודה משותפים ואזורים ציבוריים כמטבח, חדר ישיבות וכדומה. כל הפונקציות האלו צריכות להיכנס בצורה חכמה למרחב עבודה אחד, נעים ונוח.במבחינה עיצובית, במשרד הקטן, נקפיד על סגנון עיצובי שיהיה שזור בכל האלמנטים שמרכיבים את מראה המשרד. משרד שמעוצב בצבעים וטקסטורות עם מוטיב מרכזי, מקבל מראה אחיד ונעים לעובדים במשרד ולאורחים המבקרים בו.מספר עצות לעיצוב המשרד הקטן:

שימוש כפול לחלל אחד – משרד מנהל יכול לשמש גם כמשרד פרטי וגם כחדר ישיבות. תכנון זה מתאים למשרד שבו המנהל לרוב נוכח בישיבות שמתקיימות

שמירה על קווים נקיים ונעימים – במשרד הקטן נקפיד במיוחד על ניקיון עיצובי, כדי לשמור על תחושת מרחב מרווחת ולא עמוסה.

שימוש בקירות זכוכית – קירות זכוכית יוצרים פרספקטיבה לחללים נוספים במשרד ומאפשרים מעבר של אור טבעי. כמו כן, קיר זכוכית הוא אלמנט אדריכלי שמוסיף למראה העדכני של המשרד.

דגש על נושא התאורה – משרד מואר תמיד ייראה גדול יותר ממשרד חשוך. הקפידו על תאורה מתאימה. תאורה צמודה לתקרה, תפזר את האור בצורה נכונה בכל מרחב העבודה. מומלץ לשלב תאורה נקודתית ליצירת משחקי תאורה מעניינים ואיזון בין תאורה פונקציונלית קרה ובהירה לבין תאורת אווירה שמעניקה לחלל תחושה ביתית ורגועה.

אחסון  – אחסון מספק לכל הקלסרים, הניירת והציוד של המשרד ישמור על מראה נקי ומסודר. מומלץ להשתמש בארונות אחסון סגורים המסתירים את התכולה. במדפים פתוחים נציג פריטים דקורטיביים שיעשירו את עיצוב המשרד.


להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור