עיצוב פנים משרדים

כשמדברים על עיצוב פנים, משרדים יכולים להוות אתגר אמיתי עבור המעצב. מצד אחד מדובר בחלל עבודה, בו צריכים לשמור על אווירה של סדר וארגון, ומצד שני יש מקום להביע יצירתיות וחדווה של עשייה, שתדביק את כל העובדים בה ותדרבן אותם לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר. עיצוב פנים למשרד יתאים לאופי החברה, לדרישות הפונקציונליות שלה ולתקציב העומד לרשותה.

כיצד נבצע עיצוב פנים למשרדים?

אחד השלבים הראשונים והחשובים ביותר בכל תהליך של עיצוב פנים למשרד הוא שלב האפיון. שלב זה מתבצע יחד עם הבעלים של המשרד, שאחראי על מיתוג החברה והמסרים שלה.  הוא זה שקובע את אווירת העבודה הרצויה במשרד, והוא זה שמעניק למשרד, וגם לחברה את האופי הרצוי לו. עיצוב חברת סטארטאפ יראה שונה לגמרי מעיצוב של משרד קבלה של בית ספר ללימודי שיווק. לכל משרד והאופי הייחודי שלו. בחירת האלמנטים השונים שהולכים להרכיב את העיצוב הכולל של המשרד נובעת מהקונספט הייחודי שנקבע בשלב האפיון, ונעשית בהתאמה מלאה אליו. עיצוב פנים למשרדים גדולים וקטנים צריך להתחשב באלמנטים שונים של פונצקיונאליות לצד אלמנטים של חדשנות עיצובית, ושל פרקטיות הנדרשת במשרדים השונים. אין ספק שבתהליך של עיצוב פנים, משרד הוא אחת מסביבות העיצוב המורכבות יותר לעיצוב, מכיוון שנדרש שילוב בין פרקטיות לחדשנות עיצובית ואמירה ייחודית ויצירתית.

כיצד יתבצע תהליך נכון של עיצוב פנים למשרד?

עם תהליך מושכל ונכון של תכנון קפדני בשלבי היצירה הראשוניים, נוכל לבנות מודל ראשוני לשביעות רצונו של הלקוח. תהליך העיצוב הוא תהליך מורכב שאורך זמן ודורש השקעה רבה. במספר תחנות עצירה לאורך הדרך בתהליך עצמו, נוצר מפגש תיאום ציפיות בין המעצב לבין הלקוח, תהליך שנועד להדק את הדרישה של הלקוח אל העיצוב שנוצר בפועל. באמצעות שימוש בכלים מתקדמים כמו הדמייה תלת מימדית, ניתן להביא ללקוח את התמונה המלאה של התהליך העיצובי ושל התוצר המוגמר שהולך להיווצר בסוף התהליך.

בשלב הבא יתבצעו תוכניות עבודה מפורטות ומקצועיות עבור הקבלן המבצע. עוד טרם תחילת העבודה ייבחרו כל החומרים, החיפויים והרהיטים עבור המשרד, כדי שהכול יסופק בתהליך הביצוע של הפרוייקט בהתאם לשלב התקדמות עבודת הקבלן.

אחד היתרונות שלי, כמעצבת פנים של משרדים, הוא בניהול הפרוייקט הכולל: תיאום בין כל הגורמים השונים, פיקוח על עבודת הקבלן ולא פחות חשוב, אני מקפידה לעמוד בתקציב שהוגדר על ידי הלקוח, כך שלקוחותיי יכולים להמשיך להתרכז בעבודתם בזמן שהפרוייקט מתבצע בתיאום מושלם עד לפרט האחרון.

להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור