שיפוץ משרד

כל מכשול וההזדמנויות שהוא מביא איתו, וכל קושי הוא מדרגה להשתפרות. התקרה של המשרד שלכם נוזלת ודולפת? התפוצץ צינור מים שמחייב שיפוץ נרחב במשרד? אתם חייבים לצבוע מחדש את כל הקירות שכבר נראים לא משהו? ובכן, אולי זה הזמן לעצב מחדש את המשרד שלכם!

קצת על התהליך של שיפוץ משרד

בתחילת התהליך, אבצע יחד אתכם אפיון לצורך ביצוע שיפוץ משרד התואם אופי החברה שלכם, ואת המגבלות השונות שעולות מן השטח, כמו גם התקציב העומד לרשותכם, לפני ביצוע הפרויקט עצמו.

לאחר האפיון הראשוני, אני מתחילה בשלב תכנון המשרד החדש שכולל מספר סקיצות רעיוניות לתכנון  מחדש של המשרדים בהתאם לדרישות הלקוח ולתקציב המוגדר. תכנון המשרד והקונספט העיצובי מומחשים בהדמיית תלת מימד כך שהלקוח יכול לקחת חלק בהחלטות החשובות ולראות את התוצאה הסופית, כבר בשלבי התכנון הראשונים.לאחר אישור הלקוח, מתבצע תכנון והערכת החומרים, והסקיצה הרעיונית הופכת לתכנון פרויקט של ממש, הכולל תוכניות עבודה, הגדרת לוחות זמנים, וכתב כמויות המפרט את כל העבודה על כל שלביה, כולל מפרט חומרים, ריהוט וכדומה לצורך קבלת הצעות מחיר מקבלנים וספקים.

אני מקפידה לשמור את הלקוחות שלי מיודעים בכל שלב ושלב של הדרך ולקבל את אישורם, על מנת לוודא שכל תהליך של שיפוץ משרד יעשה בהתאמה מלאה לדרישות ולהעדפות של לקוחותיי.העבודה נעשית בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים ובמהלך שלב הבינוי מתבצע ניהול של כל המשימות ותיאום הספקים וכן פיקוח קפדני על שיפוץ המשרד, כך שהתוצר הסופי יהיה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.כמו כן, ולא פחות חשוב, אני יוצרת אלמנטים מקוריים ובוחרת צבעים, טקסטורות וחומרים שישלימו את הקונספט העיצובי של המשרד ויעניקו לו  את המראה הייחודי והאווירה המתאימה.

לפני ואחרי שיפוץ המשרד

להתרשמות מפרויקטים של עיצוב משרדים, לחץ כאן

מיכל אור